Reklamní pozice premium odkaz

Reklamu potřebují i hotely a penziony

Reklamu potřebují i hotely a penziony

Ilustrační foto

Nejistá bezpečnostní situace v mnoha oblíbených zahraničních destinacích způsobila, že se zvýšil zájem o ubytování v tuzemsku a na Slovensku. Tento nárůst turistického ruchu majitelé hotelů a penzionů rozhodně vítají, ale současně to znamená, že se výrazně zvýšila nabídka a tedy konkurence na trhu s ubytováním. Proto by se každý vlastník ubytovacího zařízení měl poohlédnout po adekvátní reklamě.

V čem může reklama pomoci

Každého určitě napadne automatická odpověď, že ve „zvýšení počtu zákazníků". To je sice pravda, ale takto paušální informace je nedostatečná a nemusela by přinést tu správnou efektivitu. Každý hotel by se měl v rámci reklamy primárně zaměřit na:

  • zaplnění hotelových kapacit mimo hlavní sezónu

  • odlišení se od konkurence

  • přidání zajímavého benefitu

Vyřešení těchto otázek není pro laika zcela jednoduché, je proto vhodné se obrátit na odborníky. Mezi ně patří i reklamní agentura Kolovrátok. Spolupráce s jakoukoliv reklamní agenturou by měla přinést i další důležité informace:

  • zda se vyplatí booking.com

  • jaké využívat sociální sítě

  • má cenu tištěná reklama

  • jak komunikovat se zákazníky

  • jakou formou řešit negativní reakce a recenze

  • a mnoho dalšího

Pří výběru reklamní agentury je důležité od jejich zástupců slyšet, že „řešíme marketing pro hotely". Jedině specializovaná reklamní agentura na cestovní ruch, specializace hotely, vám může pomoci. Neriskujte, že se na vašem hotelu bude někdo tento druh propagace teprve naučit. Vedle tvrzení agentury o jejich schopnostech si vyžádejte i reference. Také se nebojte osobně zeptat nějaké firmy z uvedených referencí, zda pro ně reklamní agentura opravdu dělala propagaci a a s jakým úspěchem.

Reklama neznamená vyhazování peněz oknem

Dále si uvědomte, že reklama musí být efektivní a v souladu s vašimi finančními možnostmi. Zadlužit se nemá cenu, ale současně je vždy vhodné část zisku investovat do vlastní propagace. Zisk můžete zvýšit nejenom lepší obsazeností ubytovacích kapacit, ale i úsporami. Například využijte nabídek na "nabízíme levné tonery" nebo se neuzavírejte různým akcím na levnější tarify internetu, mobilu a energií. Variant, jak ušetřit a zlepšit zisky, je mnoho.

 

Reklamní článek

Autor: Redakce

Autor fotografie/zdroj fotografie: InfoRady.cz

Štítky: podnikání, reklama, ubytování, dovolená, pr

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách Inforady.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste si měli ověřit nebo je vhodné je konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel Inforady.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách -Inforady.cz.